MENÜ

Beatagame

Ki vagy te?

A Magyar Talentometer kreatív játékpályázatának győztes játéka

 

Kíváncsi vagy, hogy hogyan döntesz, és merre indulsz, ha te magad választhatsz? Kíváncsi vagy, ha az hat különböző személyiséged lehet, akkor melyik akarsz lenni először, és mások mit választanak? Egy nagy utazásra indulsz, ahol mindenki ugyan azt éli át, mégis mindenki máshogy..

Minden játékos hat különböző karakterrel játszik, amit a pálya során kiválasztva halad, egy általa meghatározott cél felé. Miután bejut, némi akadály legyőzését követően, egy újabb karaktert választva újabb cél felé kell induljon. A végén csak egy karaktere marad, amelyből kiderül, hogy ki is ő valójában. A játékosok egymás mellett, vagy ellen, akár egy rövid időre együttműködve haladnak saját kiinduló pontjuk felé, miközben harcolnak, házat forgatnak és csuknak be egymás előtt, vagy nyitnak meg lehetőségeket, haladnak hídon, és híd alatt.

Ez egy háromdimenziós innovatív és kreatív társasjáték, mely ötvözi a klasszikus játékok egyszerűségét, és a stratégiai játékok bonyolultságát. Személyiség fejlesztő játék, mely a karakterek tulajdonságainak átélésével mutat rá arra, hogy minden tulajdonságunk megítélése látszólagos (relatív). Minden attól függ, hogy hogyan vagyunk képesek azt a saját javunkra fordítani, vagy a saját választott „utunkon” használni, segít-e minket az az adott időben. Mindezt persze játékos formában teszi, észrevétlenül tanítja meg az előrelátás fontosságát, a kijelölt út utáni következő lehetőségek föltérképezésének jelentőségét. Nincs is jobb látni, mikor egy gyerek már azon gondolkodik, hogy a kezdő lépés után, mi lesz a következő feladat. Ezért összességében az életben szokásos élethelyzetek nélkül megtanít dönteni, gyorsan, ugyan akkor rugalmasan alkalmazkodva az új helyzetekhez.

De hogy miben szórakoztató? Miben más? Nem kell bonyolult lépéseket megtanulni. A karaktereket kell ismerni egyedül ahhoz, hogy könnyen átlátható legyen, és beleéljük magunkat, hogy itt mi irányítunk. Nem kell más úton mennünk, csak amin akarunk. Kevés szabály korlátoz minket a lépésekben. Szórakoztató attól, hogy megismerjük egymás pozitív és negatív tulajdonságait, hogy minden látszólag tét nélkül dönthetünk mások felett. Ugyan akkor a játék során, ezt vissza is kaphatjuk, ami szintén lecke lehet, hogy a döntéseinknek következményei vannak.  És végül, a csomagolás nem a megszokott. A kivitel lehet ilyen szép is, akár egy terepasztal, ami könnyebben ragadja meg az ember fantáziáját. Kicsit elvon a virtuális valóság világától, és behúz egy valóságosabb, a képzelet által még jobban megélénkült valóságba, ahol a bábuk kivitelezése is erősíti a beleélés lehetőségét.

Összességében e játék újdonsága a mai játékok stratégiáját idézi, de kivitelezésében a régi korokra repít minket vissza, így egyaránt tarthat figyelmet az idősebb, és a fiatalabb generációkra is. Mindannyiunk gyerekkorát felidézheti, és gyerekeink figyelmét is felkeltheti ismét, a való világ szépsége.

/Karakterek: csiga, kobold, lovag, boszorkánymester, erdelyi tündér, sárkány. A csiga lassú, de pontos. A kobold áthágja a szabályokat, de súlytalan. A lovag fentről nézi a lehetőséget, de elvétheti a célt. A boszorkánymester ereje hatalmas, de a rengeteg haragosa legyőzheti. A sárkány repül, de túllőhet a célon a gyorsaságával. Az erdelyi tündér ritka kincs. Nincs is rossz tulajdonsága./

 

Újabb bemutató! :)

  1. 2016.04.14

A következő alkalom zártkörű buli lesz, amennyiben így nevezhetünk egy óvódai látogatást:) A legutóbbi rendezvényen részt vett egy nagyszerű pedagógus Tarsoly Márti, aki a csepeli Kati oviban igazgatja a kicsiket. Több éves, évtizedes szakmai tapasztalata alapján nagyon örülök, hogy részt vehetek az óvodai csoportja foglalkozásán, ahol bemutatásra kerül a játék, és értékes szakmai tanácsokkal, korosztályok sajátságainak elemzésével vizsgálhatjuk meg, hogy a gyerekekre milyen hatással lehet egy ilyen típusú játék. Nem csak érdekes, izgalmas, de tanulságos egy délelőtt lesz. Én már nagyon várom. :) Természetesen megpróbálok képeket is készíteni, de lehet, hogy ehhez engedély kell. Persze ezt mielőbb tisztázzuk:)

 

  • Társasjáték bemutató;)
    2016-04-02 15:00:00

     Gyertek el, április 2-án a társasjátékom bemutatójára a csepeli Királyerdei Művelődési házba 15 órától. Program: rövid bemutatkozás, bemutatás, játék, és szórakozás! Értékelj, játssz!! A lényeg, érezd jól magad;) Lesz büfé, gyerek sarok, és sorsolás, a rendezvény végén, ìgy érdemes maradni;) Mindez 500 ft-ért, mely a terembérletre lesz fordìtva, ha marad, az sem vész kárba, mivel készül a grafika, mely a dobozos megjelenését teszi lehetővé. Jó buli lesz, csak két óra!! :)) Gyere el, várlak téged szeretettel;)

    Az elsők! :))

  • Vacsora
    2016-02-23 19:30:00

    Az A38-as hajóra készül a talentométer 2015. 10 győztes pályázója, hogy ismét találkozzon a zsűrivel. A beszélgetés témája a Kirstarter lesz, akiknek a kampányát előkészítik, vagy beszélnek róla. A többiek, vagyis én is, egy kellemes vacsora mellett beszélhetünk - gondolom - álmainkról, és reményeinkről. :) A vacsora időpontja, 2016. február 23-a lesz. Mérő Lászlótól mindenesetre próbálok majd autogrammot kérni. Azért ő elég híres, és okos ember. És ami a lényeg, udvarias.. :)

  • Hogyan tovább?
    2016-02-13 10:00:00

    A játék részt vesz a Társasjáték fejlesztők napján, ahol kipróbálhatják, véleményt mondhatnak róla azok, akik értenek egy kicsit hozzá, és végig járták-e rögös utat. A játékfejlesztők, és játszani szerető emberek napja ez.

    Helyszín:  Kőbányai Kulturális Központ (10. kerület)

    Szervezők: MAGYAR TÁRSASJÁTÉKOS EGYESÜLET

    http://tarsasjatekos.hu/

Asztali nézet